joi, 19 februarie 2009

Prietenii mei sigur vor intreba ce-a fost in capul meu atunci cand am creat acest blog..dragii mei nu va obositi sa ma intrebati pentru ca nici eu nu am idee ...pur si simplu mi s-a pus pata in timp ce rasfoiam blogul unui coleg de facultate. Zis si facut! si iata rezultatul...
Cum multi dintre prietenii mei buni, de suflet se intrebau ce se intampla cu mine in ultimul timp, de ce sunt trista ....am sa incerc pe parcursul mai multor zile sa va dau raspunsul la ce s-a intamplat cu mine...deci rabdare
Ce frumos ninge afara...mi-as dori acum sa fiu la Durau sau la Vatra Dornei...din pacate sunt la serviciu, pierduta printre ofertele de Pasti si ofertele de litoral Bulgaria, care au invadat piata romaneasca...chiar daca pe buna dreptate. App de Bulgaria...butonand acum cateva seri telecomanda am ramas uimita in fata unei reclame facute pe postul Acasa spatiului montan bulgaresc..o reclama nu foarte stralucita dar care totusi este difuzata de cateva ori pe zi, ajungand astfel la potentialul client si chiar starnindu-i interesul. Dragii mei spuneti-mi voi cate spoturi publicitare care sa faca reclama litoralului romanesc, spatiului montan romanesc, statiunilor balneoclimaterice romanesti ati vazut pana acum la tv? poate nu am fost eu atenta...
Cata publicitate a fost facuta programelor initiate de ANAT, de exemplu Decada Balneara / O saptamana de refacere la munte? Eu una chiar nu am vazut prea multa implicare din partea media....luminati-ma va rog.
O seara placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu