luni, 20 iulie 2009

cursuri de dans



http://img.kudika.ro/images/article_pictures/slideshows/134_5.jpg












sambata am decis ca e timpul sa incepem cursurile de dans, avand in vedere ca pana la nunta mai avem putin peste 2 luni. zis si facut. al meu viitor sot are un prieten care danseaza de 6 ani(profesionist vreau sa spun) si am vorbit cu el sa ne ajute la coregrafia pentru vals. ...am ramas cu gura cascata cand am vazut cum se misca persoana respectiva, parca e facuta din plastilina, parca zboara in timp ce noi parca aveam in loc de picioare 2 stalpi de beton. noi ne incurcam tot timpul in pasi, in loc de stangu plecam cu dreptul, in loc sa calcam pe calcai calcam pe varfuri si tot asa. Doamne si cata energie are...noi eram morti, cu limbile pe umar si el nu statea o clipa locului....ce inseamna exercitiul..
http://www.youtube.com/watch?v=91NxVxbS38I&NR=1

Cateva lectii de dans.....eu deja m-am impiedicat, poate reusiti voi:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu