marți, 12 mai 2009

astazi sunt un sac de nervi. pe langa stresul pe care mi-l provoaca sesiunea cu toate proiectele astea ciudate la care am de lucrat, pe langa nervii pe care mi-i provoaca banca taraganind aprobarea unui imprumut, si-asa vai de capul lui (4000Ron pe 5 ani, de la 6000-7000 pe care i-am cerut initial, ca vezi draga Doamne ca nu pot sa imi dea mai mult din cauza vechimii in munca - 7 luni si o explicatie mai penibila ca asta nu am primit niciodata : ca nu am telefon fix), pe langa faptul ca la serviciu nu imi primesc salariul la timp, pe langa faptul ca trebuie sa suport tot felul de clienti suciti, care viseaza peste noapte forma concediului perfect, care vor ultra all inclusive la 5 stele dar daca se poate cu 200-300 euro sau care vor sa calatoreasca in lumea intreaga cu 300 de euro si sa vada cat mai multe cu bani cat mai putini, pe langa toate astea mai trebuie sa stau si 10 ore la serviciu pe motiv ca unii altii trebuie sa plece in delegatie la bucuresti sau trebuie sa ridice diplome care la fel de bine ar putea fi trimise prin curierat.
Daca am acceptat o data sa stau 10 ore la serviciu asta nu inseamna ca de acum sunt dispusa sa stau de cate ori nu are cine sta. Imi da cumva mai multi bani? Imi plateste orele suplimentare? Normal ca nu. Cred ca am facut destula munca voluntara de cand m-am angajat, ca cine mai lucreaza in sambata Pastelui sau pe 1 si 2 mai? de parca exact atunci ar veni cineva sa plece in Honolulu.
si ce ma mai enerveaza la culme oamenii care vor sa plece undeva da' sa fie ieftin dom'le. sau vor sa plece in grecia de parca grecia e un oras nu o tara, si eu, agent de turism, trebuie sa scot sutele de oferte si sa i le arat...si macar daca ar cumpara...dupa ce imi bat gura 1 ora se mai gandeste, sa vorbeasca cu pisica cu catelul, cu soacra, cu strabunica....
cat imi doresc sa pot sa imi dau demisia mai devreme de septembrie......
concluzi: nu faceti compromisuri pt ca aveti obraz, altii s-ar putea sa nu aiba si sa se foloseasca de bunul vostru simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu