marți, 24 noiembrie 2009

cum sa castigi voturile romanilor. carte de invatatura pentru cei care doresc sa aiba o sansa reala in castigarea alegerilor prezidentiale din 2014

Cum se castiga alegerile prezidentiale? 1. atrage in sanul partidului o gloata de oameni carora sa le mai oferi facilitati din cand in cand (o geaca cu insigna partidului, o vorba buna la un birou, o iesire la munte, o sticla de vin, o punga de zahar....depinde la ce nivel lucrezi....), aceasta regula e valabila mai ales in mediul urban in mediul rural nu trebuie sa te stresezi decat cu vreo luna - doua inainte de alegeri.
regulile urmatoare se adreseaza in special prostirii electoratului la sate, intamplator cunosc mai bine situatia din mediul rural.
2. cu o luna inaintea alegerilor incepeti o campanie activa pentru sustinerea reprezentantului partidului.
3. asigurati-va ca cei care participa la campanie sunt oameni cunoscuti la nivelul comunei ("primarele", patronul magazinului din centrul satului, popa, polististul, directorul de scoala, fam cutarecu si familia cutarica etc.)
4. oferiti "beutura" persoanelor pe care le intalniti prin crasme la sfarsitul zilei sau sarbatoarea (daca aveti noroc, nu iesiti prea scump.....100/200 de spirt de cea mai "buna" calitate, otrava curata...)
5. daca aveti printre sustinatori patroni de magazine, asigurati-va ca acestia dau "din partea casei" un kil de zahar, un kil de ulei, o pane, o bucata de salam, o banana, o bere.....depinde de gusturi si necesitati.
6. asigurati-va ca patronul de magazin convinge cu "vorba buna" pe angajati sa voteze pe cine trebuie, si sa isi convinga si familia, vecinii, rubedeniile pana la Adam de necesitatea punerii stampilei in casuta care trebuie.
7. daca membrul de partid este partronul firmei de transport care deserveste localitatea fii sigur ca mai scade din pretul biletului celui care se da dupa el (si pune stampila pe cine trebuie).

daca se respecta regulile de baza cu siguranta cei care merg la urne vor sti pe cine sa voteze, pentru binele patriei mume si al poporului roman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu