duminică, 15 noiembrie 2009

just sad

http://tsu.weblog.ro/usercontent/26/26173/imagini/hands_friends.jpg

in ultimile luni am inceput sa fiu din ce in ce mai dezamagita de persoane la care tin foarte mult. persoane din partea carora nu m-as fi asteptat. e timpul de vina sau suntem noi? sunt chestii de principiu nu neaparat chestii materiale dar care te lovesc sub centura cum se spune. avea scris la avatar o prietena: " nu exista prieteni ci doar momente de prietenie" . Nu am crezut dar tind sa ii dau dreptate raportandu-ma la 99,8% din prietenii pe care consideram ca ii am. Afirmatia apartine marelui actor Stefan Iordache....Doamne si cat as fi vrut sa nu ii dau dreptate, Doamne si cat am incercat sa ignor acest adevar dar devine tot mai crunt si tot mai ucigator. Nu am cautat niciodata sa imi fac prieteni cu sutele, am depus insa efort in a sedimenta unele relatii cu persoane de care m-am atasat. Timpul imi dovedeste ca e mai puternic decat mine si ca tot ce am construit e sub semnul intrebarii. Sunt 2/3 oameni pe lumea asta (exceptand familia) in care pot sa mai am incredere ca imi sunt prieteni, oameni care mi-au dovedit mereu ca inteleg ce inseamna sa fii prieten. ma consider norocoasa ca ii am si stiu ca pe ajutorul lor si pe dragostea lor ma pot baza oricand. sunt un om bogat din acest punct de vedere, ma bogat decat oameni inconjurati doar de manechine reci care cauta sa castige de pe urma increderii unora altora. sunt oameni carora le-am dat poate prea usor drumul in casa inimii mele. dar nu regret nimic, ne leaga momente de prietenie foarte frumoase...pacat ca sunt doar momente, contexte. au fost aproprieri dar nu atingeri, au fost franturi dar nu continuitate.

e trist sa ajungi la aceasta concluzie. am amici. am amici foarte buni sau doar amici. am cunostiinte. am momente de prietenie legate de anumite momente din viata. am ce povesti dar am si o crancena durere ca nu au fost decat momente.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu