miercuri, 8 aprilie 2009

schimbari post-maritale :))

Am gasit ieri un blog care mie personal mi-a placut.
http://invatsafiusotie.blogspot.com/2008/08/deciblogul-meu.html

Este blogul unei viitoare doamne care vrea sa "invete" pana la nunta sa fie o buna sotie. Cine spune ca nu e nimic de invatat cred ca se minte singur. Pai spre exemplu trebuie sa gatesti, fie ca iti place fie ca nu, si mai cu seama mancarea gatita trebuie sa fie comestibila. Doar nu veti iesi in fiecare zi sa mancati la restaurant. chiar daca tu mananci o data pe zi un pachet de biscuiti, gandeste-te ca dragul tau sot nu poate trai cu un pachet de biscuiti pe zi. al meu viitor sot sigur nu poate. ei bine, eu sunt si putin norocoasa, ca mai gateste si dumnealui daca stomacelul ii cere papa. nu se complica el prea tare de cele mai multe ori....traiasca cartofii prajiti si salata de varza!
pe langa gatit, cu un barbat ca al meu, foarte dez-ordonat, mai vine si curatenia generala de sambata...cand dragul de el se eschiveaza, el face curat in masina....adica duce masina la spalatorie...grea si obositoare treaba. Uneori il conving sa ia aspiratorul si sa il puna la treaba sau sa mai spele aragazul, asta e treaba lui ce reiese din fisa postului. Macar am si eu o multumire .. in 2 ani de cand stam impreuna a invatat si el sa isi spele vasele dupa ce mananca, bine relativ dupa ce mananca, la vreo ora dupa, mai corect. la noi in bucatarie am stabilit o regula de aur: cine face de papa nu trebuie sa spele vasele si invers. asa ca unul din noi gateste, celalalt spala vasele.
asa ca dupa ce ne vom casatori, noi fetele, vom face ordine nu numai dupa noi ci, uneori, si dupa domnul nostru sot, care e dusmanul aspiratorului si al masinii de spalat.

next, ce se mai schimba dupa casatorie ....???? pai nu mai putem iesi in creierul noptii din casa fara sa spunem macar unde plecam. nu zic ca trebuie sa dam raportul, dar macar sa spunem unde putem fi gasite. nu ne mai putem planifica vacanta cum vrem noi, trebuie sa luam in calcul si zilele de concediu ale sotului. nu mai putem pleca doar la parintii nostri de sarbatori trebuie sa trecem si pe la socri.

si gata, am trecut in revista marile shimbari post-casatorie....daca imi mai trece ceva prin cap mai postez si altadata. :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu