sâmbătă, 4 aprilie 2009

cuvinte ratacite pe un colt de foaie, intr-un colt de suflet

in fiecare zi innotam spre o anumita directie, pe care nici macar nu o cunoastem. cautam in fiecare zi sa ne fie bine noua sau celor din jurul nostru. cautam sa credem. cautam sa mai vrem sa vrem uneori cautam sa ne cautam pe noi insine. suntem o frunza in bataia vantului. suntem iubire. suntem sinceritate sau minciuna. suntem frumusete. suntem incredere in cel de langa noi. suntem credinta. suntem sprijin. suntem lacrima, suntem zambet. suntem durere. suntem cantec. suntem calcule. suntem ceea ce stim ca suntem sau ceea ce inca nu am aflat. suntem viata si moarte. suntem neintelegere. suntem pofta de viata sau dimpotriva. suntem cunoastere. suntem pentru ca suntem. suntem pntru ca cineva acolo sus, oricum L-am numi, ne iubeste nespus si ne-a daruit VIATA.
Cineva spunea ca nu putem sti momentul cand vom veni pe lume si nici momentul cand vom parasi aceasta lume...dar timpul dintre aceste doua coordonate ne apartine in totalitate. depinde de noi daca vrem sa fim mai mult zambet sau mai mult lacrima....pentru ca zambet fara lacrima si lacrima fara zambet nu se poate. putem si optimism sau pesimism, sinceritate sau marsavie, bunatate sau rautate...putem fi asa cum dorim, suntem liberul nostru arbitru....dar atunci cand se va sfarsi va trebui sa aratam cum am stiut sa pretuim ceea ce am primit la inceput, daca am stiut, daca am vrut sa pretuim acest dar.
Carpe diem nu inseamna sa dai din lac in put. orice actiune are si reactiune. orice batjocura se va intoarce asupra ta, mai devreme sau mai tarziu. Iisus Hristos ne dadea ca pilda: atunci cand cineva te loveste pe un obraz, nu intoarce lovitura, intoarce obrazul pentru o alta lovitura....caci nu-i asa, vorba din popor spune Dumnezeu nu bate cu parul. Insa actiunile noastre nu trebuie sa ne transforme in marionete. Credinta nu trebuie sa fie habotnica. Trebuie puse in balanta avantajele si dezavantajele actiunilor pe care dorim sa le intreprindem. Sau cum spun eu ...sa facem o analiza SWOT inainte de a purcede la drum, caci deseori nu mai putem repara ceea ce am facut rau, nu lovim un om cu toata puterea, ca dupa ce l-am lasat fara suflare (fie fizic sau sentimental) sa ne dam seama ca am gresit...e prea tarziu, nu putem sterge cu buretele cuvintele nechibzuite pe care le-am aruncat, nu mai putem sterge din sufletul acelei persoane palma pe care tocmai i-am dat-o, si de multe uneori gestul doare mai mult, mai rau, decat lovitura in sine.
Intelepciunea s-a nascut in popor. nu degeaba se spune "Gandeste de 2 ori si actioneaza o data".
...iar cine nu are batrani sa si-i cumpere, pentru ca in gandirea lor simpla, nebombardata de modernism, se afla explicatiile la tot ceea ce nu putem noi, cei din secolul vitezei, explica. si nu ma refer la tehnica si tehnologie sau la stiinte ci la ce inseamna a exista.


O melodie foarte draguta, pentru suflet, pentru trairile intense - El regalo mas grande
http://www.youtube.com/watch?v=wem-RYo-hrY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu