luni, 6 aprilie 2009

in van

Nu pot sa afirm ca sunt o persoana superstitioasa, dar nici ca nu sunt. sunt ca mai toata lumea undeva la mijloc. Citesc uneori horoscopul dar asta nu inseamna ca intr-adevar cred ce scrie acolo. Nu cred ca ziua de marti sau data de 3 a lunii poarta ghinion dar ma feresc sa trec pragul casei cu stangul. Nu cred ca o oglinda sparta poarta ghinion 7 ani la rand dar fac 6 pasi cu ochii inchisi daca imi iese in cale o pisica neagra. Deasemenea refuz sa port perle cand voi fi mireasa pentru ca se pare ca perlele aduc lacrimi in casnicie. Bineinteles toate acestea tin de subconstientul nostru. Suntem liber sa credem orice, suntem liberul nostru arbitru. Cate Marii atatea palarii, spune vorba din popor.
Nu cred in ceea ce visez dar intreb, uneori, pe cei mai mari ca mine, ce inseamna un anumit vis. uneori gasesc explicatii in ceea ce visez. Nu v-ati trezit niciodata cu un ciudat sentiment de apasare sufleteasca? nu v-a bantuit niciodata un vis intreaga zi? Cred ca ceea ce visam reprezinta transpunerea in oniric a sentimentelor noastre renegate, a dorintelor noastre interzise. a lacrimilor pe care ne-a fost frica sa le varsam pentru a nu fi judecati gresit, a cuvintelor niciodata spuse, a zambetelo interzise, a dorintelor reprimate, a ceea ce nu indraznim sa fim cand nu dormim.

......................................

astazi am o zi foarte proasta. totul se trage de la un vis care m-a dat peste cap. apoi am aflat unele chestii si sa spunem ca sunt putin dezamagita dar nu reusesc sa imi dau seama daca de mine, pentru ca am incredere in oameni, sau pe cei din jrul meu, care imi inseala increderea. poate sunt doar eu de vina ca las pe altii sa se apropie de inima mea fara un control prealabil...si iata cum reusesc sa ma raneasca, poate din rea vointa, sau poate doar asa sunt ei. cineva imi spunea odata ca nu voi sti niciodata ce se ascunde in spatele zambetului unui om, nu voi sti niciodata daca cee ce imi spune corespunde cu ceea ce gandeste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu