vineri, 13 martie 2009

:))

Vinerea e zi de mers la facultate pentru mine. Program de inceput de week-end: ore non stop de la 10.00 la 20.00, cu pauze de 10 minute intre ore....super relaxant, ajungi acasa "plin" de stiinta :))
De la 16.00 la 18.00 laborator de Cartografie tematica si comunicarea rezultatelor cercetarii, in sala de geomatica a facultatii. Cursul si laboratorul - tinute de prof. George Turcanasu. In cadrul laboratorului "hartuim"..ne jucam de-a facutul hartilor in philcarto si adobe illustrator..o intreaga nebunie. ....cum nu reusisem (nici eu nici colegii mei masteroizi aflati de dimineata in facultate) sa ne verificam mailul...fuga fuga pana sa vina proful la ora sa inceapa "hartuirea", toata lumea log in pe mess. Una dintre colege urmareste blogul prof. Turcanasu (il vazusem si eu pe grupul de discutii al masteranzilor de la geografie dar nu i-am acordat atentie..) si tocmai primise "instiintare" ca a fost publicat un articol nou pe blog....foarte interesant....de acum il voi urmari si eu...
M-am hotarat sa pun si eu pe al meu blog cateva dintre informatiile scrise de prof. Turcanasu, sper ca veti intelege de ce...

...voi specifica bineinteles intotdeauna sursa...pentru a va putea delecta si voi la randul vostru...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu