joi, 19 martie 2009

Cum sunt eu?

Nu prea pun accent pe parerea oamenilor despre mine, adica nu pretind ca toata lumea cu care interactionez sa ma placa. Insa pun mare accent pe ceea ce cred prietenii mei despre mine...si ma refer la prietenii mei de suflet. Asa ca am lansat un "referendum pentru prieteni" - cum sunt eu? sau mai bine spus cum ma vedeti voi?
Raspunsurile pe care le-am obtinut au fost care de care mai trasnite. M-au surprins intr-un mod placut. Am sa postez opiniile pe masura ce le voi primi.

O prima opinie am primit-o din partea Roxanei. Voila:

"cum te vad io ....1. o persoana inteligenta, stapana pe sine, careia ii place sa se impuna ...
Roxana: 2. o persoana sensibila..care sufera pt orice nimic ...si care se implica uneori prea mult in unele lucruri
Roxana: 3. o prietene devotata..si aici nu mai trebuie sa comentez ca se stie foarte bine
Roxana: prietena*
Roxana: 4. o femeie sexy si provocatoare ...care din cand in cand uita acest lucru si incearca ea complicand-si viata sa-si demonstreze siesi ca ....poate innebuni pe cineva (de sex masculin)
5. un scorpion adevarat....are nevoie sa se razbune cateodata asa pt automultumire
6. un pic masochista
Roxana: 7. PRIETENA MEA
8/IDEM 7
Roxana: 9. IDEM 7.8
10.un sufletel sesibil care are nevoie de iubire si protectie ...o femeie cu capul pe umeri ...dar cu ganduri jucause...o persoana inteligenta...o prietena buna.....pe scurt"

O alta opinie apartine Zuzutei mele dragi:

"zuzy: fff dar fff puternica
zuzy: inteligenta
zuzy: o prietena cum rar gasesti
zuzy: perseverenta
zuzy: darnica,iubitoare de tot ceea ce inseamna natura,flori,animale....
cu simt al umorului(k altfel nu ma suporta pe mine)
zuzy: fff romantica...mereu cu un umar aproape sa te sprijini pe el
zuzy: si sa-i povestesti tot
plina de viata
zuzy: optimista tot timpul indiferent de langa ea e cutremur.........
ffff intelegatoare pana la un punct
visatoare dar cu picioarele pe pamant
zuzy: cu fff bun gust mereu
zuzy: o prietena EXCELENTA
zuzy: sufetul ei=infinit
zuzy: de bun
zuzy: asa sa scrii cum sciu eu,da?
zuzy: knd greseste cel ce vrea intelegere..........
scorpie...nu e...doar cu cine nu o stie si nu stie sa o ia...
zuzy:la ea cuvantul e cuvant
zuzy: nu k la altii
zuzy: subsemnatul
zuzy: adik subsemnata
zuzy: nu mereu doar uneori
zuzy: mereu acolo unde ai nevoie de ea
zuzy: saritoare...
zuzy: am zis la toate domeniile?
zuzy: sau am uitat vre-o unul?
iubeste arta,frumosul,literatura,cultura,natura,viata...
zuzy: e perfecta uneori
zuzy: stie ea de ce uneori
zuzy: si nu in ultimul rand FRUMOASA
zuzy: SI PE DINAUNTRU SI PE DINAFARA"

:) :) :) :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu