luni, 30 martie 2009

Din categoria "Mare iti este gradina Doamne..."

De cand lucrez in agentia de turism am avut ocazia sa lucrez cu tot felul de oameni. Si am ajuns la concluzia ca "mare Ti-e gradina Doamne!". Eu fac la agentie si ticketing si mai vin unele personagii care vor sa plece pe diferite destinatii (mai ales cei care merg la munca in strainataturi) eventual a doua zi sau chiar in aceeasi zi. aaa si am uitat sa spun ca biletul trebuie sa fie si ieftin....spre foarte ieftin, Eventual cu 50 de euro sa plece in Spania si sa se intoarca...si sa ii mai ramana si rest.
Sefa mea are o vorba vis-a-vis de aceste cereri: bine ca nu a venit sa ceara o cursa pt ieri:)) :)) :))

gata fug acasa, revin maine sau poimaine sau cand mai am un moment de respiro!

va pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu