duminică, 15 martie 2009

I give up...

am obosit sa incerc sa le explic unora de ce este gresit sa iubeste himere, persoane care nu exista decat in subconstienul lor. Am obosit sa dau sfaturi, pentru care oricum am sa primesc reprosuri la un moment dat. Am obosit sa inteleg si ce era de neinteles in speranta ca unii se vor trezi candva la realitate. Am obosit sa discut despre trecutul ce ii bantuie pe unii pe altii. am obosit si drept urmare am hotaratv sa renunt. faceti dragii mei cum credeti de cuviinta dar cand lumea aia roz va disparea, se va transforma in gri, sa nu vad nici o lacrima in coltul ochilor. Invatati sa va asumati alegerile, cand luati o hotarare, faceti o analiza SWOT a situatiei, invatati sa va asumati riscurile, eventual greselile, si cand faceti un pas important vedeti daca sunteti pregatiti (sapati adanc in minte si suflet) sa-l faceti. Nu mai faceti lucruri doar pentru ca trebuie facute, nu mai luati decizii doar de dragul celor din jurul vostru, luati-le pentru voi....altfel totul va fi chin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu