marți, 31 martie 2009

...vremea romantismelor

Astazi cuvantul de ordine este romantism. o ceasca aburinda cu cafea pe un colt de masa intr-o taverna intima, fumul care se ridica din tigara pe care ai uitat-o in scrumiera, lumina palida din separeu, muzica in surdina, Marina Voica - Intr-un colt de cafenea. Un buchetel de viorele cu un parfum.....si tu, inmarmurit intr-un fotoliu, cu ochii tai mari atintiti asupra mea, ma contempli neincetat, imi pandesti zambetele din coltul gurii, imi urmaresti toate miscarile, atent, foarte atent, de parca ai vrea sa ma pictezi in sufletul tau...
afra incepe sa ploua, picaturi de ploaie se astern pe fereastra din fata mea. tragem draperiile grele. si mai intuneric, aprinzi cu bricheta,pe care mai mereu o ai in buzunar, lumanarea de pe masa. mavezi in lumini si umbre acum, iar daca te privesc drept in ochi observ un licar, o sclipire si imi dau seama ca te gandesti la mine. nu vorbim doar ne privim si din privire ne intelegem. imi mangai mana...ne jucam.
........................................................................
Marina Voica - Intr-un colt de cafenea
http://www.youtube.com/watch?v=LrOOIUKMV24

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu