vineri, 13 martie 2009

Romania turistica 2


Preluat tot de pe blogul dlui Turcanasu. http://tzurca.weblog.ro/page!2.html


In ultimul timp organele abilitate :)) se chinuie sa gaseasca o imagine pentru Romanica turistica. Romanica noastra care beneficiaza in strainataturi de o imagine extrem de favorabila, mai ales in Italia :)), este asociata cu "locul de bastina al tziganilor"...care in nici un caz nu au "aparut" la noi ei fiind adusi din India in secolul XIV, ca sclavi, pentru a lucra mosiile boierilor....nu spune el Creanga in Amintirile sale (Pupaza din tei) ca l-a trimis mama cu mancare pentru lingurarii care lucrau ogorul? Intre timp, populatia de etnie rroma a ajuns sa reprezinte 2,5% din populatia totala a Romaniei (nefiind luati in calcul cei care nu au un act de identitate si slava Domnului sunt destui care nu se obosesc sa isi ateste legal existenta), si asta la recensamantul din 2002, de atunci sigur s-au mai inmultit.

In perioada in care am stat la Nice, in Frantia....discutand cu diferite persoane, le-am intrebat ce stiu despre Romania. Raspuns surprinzator? Deloc! Tzigani si prostituate! Iata, dragii mei, brandul Romaniei in strainatate! Sigur nu v-am spus nimic nou, dar nu m-am putut abtine.

...a si daca nu stiati, Romania face parte din Lumea a III-a...oricum noi nu existam ca stat pe harta Europei pentru natiunile "rasarite" din vestul Europei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu