duminică, 8 martie 2009

Ganduri de martie


Primavara inseamna un nou inceput, renastere la viata, bucuria primei raze de soare care iti mangaie privirea, bucuria primului ghiocel, rasarit din pamantul dezghetat, bucuria primului fir de iarba verde, bucuria parcurilor intesate de bunici, parinti si copii, bucuria unei reinvieri...

Iti culeg primavara din gand, din priviri, din zambet, din lacrima, din cuvant...

Am sa las tot ce m-a suparat deoparte, am sa uit cuvintele aspre pe care unii mi le-au spus, din nestiinta sau din dragul de a rani, am sa zambesc mereu pentru ca micile bucurii ne fac viata mai frumoasa, am sa caut sa vad doar ce e frumos in cei din jurul meu pentru a nu mai fi dezamagita, voi continua sa-i fac pe ceilalti sa zambeasca, sa le fiu sprijin, voi continua sa iubesc, sa daruiesc...sa fiu eu.

Soare, speranta, iubire, intelegere, credinta, implinire, perseverenta, veselie va doresc si voua, dragii mei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu